Prikupljene informacije se koriste isključivo u svrhe za koje su namijenjene. Vaši osjetljivi podaci u potpunosti su sigurni, a njihova privatnost zajamčena je najmodernijim zaštitnim mehanizmima.
U slučaju plaćanja općom uplatom i e-bankingom uplatu je potrebno izvršiti najkasnije u roku naznačenom u e-mail poruci kojom se potvrđuje da je ugovor sklopljen.
Ukoliko kupac ne dobije obavijest da je ugovor sklopljen nakon završenog procesa naručivanja savjetuje se da provjerite:
- Je li poruka u Junk/Spam folderu
- Je li mailbox pun
- da se naručeni proizvod, na zahtjev kupca e-mailom, ponovo dostavi na adresu kupca odnosno primaoca;
- da naručeni proizvod preuzme na adresi jedne od trgovina uz prethodni telefonski dogovor o terminu preuzimanja;
- dan prijema narudžbe/zahtjeva;
- vrijeme kašnjenja zbog netačne i nepotpune adrese kupca;
- vrijeme kašnjenja zbog više sile ili drugih razloga za koje prodavac nije kriv;
- neradni dani (ako predstavljaju početak ili kraj roka);
- u slučaju da se naručeni proizvod plaća pouzećem, prodavac će pristupiti isporuci robe po gore navedenim rokovima koji teku od potvrde narudžbe, a kupac je dužan izvršiti uplatu prilikom preuzimanja proizvoda.
Odgovornost za materijalne nedostatke/Reklamacija
Prodavac odgovara za materijalne nedostatke stvari koje prodaje na svojim stranicama u skladu sa pozitivnim propisima Bosne i Hercegovine, posebice Zakonu o obligacionim odnosima. Naručeni proizvodi pakirani su na način da se uobičajenom manipulacijom u transportu/dostavi ne oštete. U slučaju da je pošiljka oštećena u transportu, takva su oštećenja vidljiva pri preuzimanju pošiljke, te u tom slučaju sugerišemo da pošiljku kupac ne preuzima. Molimo kupce da nas kontaktirate kako bismo u što kraćem roku provjerili stanje pošiljke i poslali novu. Pri prijemu robe provjera ispravnosti narudžbe ovisi o kupcu, te je kupac dužan da uporedi primljene artikle s računom. Ukoliko nešto nedostaje dužan je odmah uputiti pisani prigovor/reklamaciju jer se naknadne reklamacije neće uvažavati. Rok za upućivanje pisanog prigovora/reklamacije ne smije biti duži od 24h nakon uočavanja nedostatka. U slučaju vidljivog nedostatka proizvoda kod preuzimanja pošiljke, kupac nije dužan dopremljeni proizvod preuzeti, može odbiti primitak, te ne snosi troškove dostave takvog proizvoda. Smatra se da proizvodi koji su uredno zaprimljeni od strane kupca nisu imali vidljivi nedostatak. Kupac ima pravo na reklamaciju u odnosu na materijalne nedostatke u rokovima i zbog razloga propisanih odredbama Zakona o obligacionim odnosima. Kupac može pisani prigovor/reklamaciju javiti na broj telefona: +387 60 31 73 840 ili na e-mail info@pibike.ba ili pisanim putem na adresu: HEX d.o.o., Ulica 311 Lahke Brigade 112, 72240, Kakanj, sa naznakom “Reklamacija”. Radi što bržeg utvrđivanja konkretne narudžbe na koju kupac ima prigovor, u prigovoru se mole kupci da navedu broj narudžbe, broj računa ili svoje korisničko ime. Kupac ima pravo na opravdani prigovor i na povrat robe u sljedećim slučajevima:- isporuka robe koja nije naručena
- isporuka robe kojoj je istekao rok trajanja
- isporuka robe koja ima grešku ili oštećenja koja nisu nastala u transportu
- Ukoliko proizvod ima skriveni nedostatak (onaj nedostatak koji se nije mogao otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja stvari) što kupac utvrdi po otvaranju proizvoda – kupac ima pravo na povrat novca, zamjenu proizvoda, uklanjanje nedostatka ili sniženje cijene.
- Kopija računa bicikla
- Kopija garantnog lista
- Fotografije cijelog bicikla
- Fotografije oštećenja zbog kojeg se reklamira okvir ili dio (iz više uglova)
- Fotografije serijskog broja bicikla (nalazi se ispod osovine pogona)
- Račun artikla
- Fotografije cijelog oštećenog artikla
- Fotografije detalja oštećenja (iz više uglova)
- Fotografije serijskog broja artikla (ako postoji)
- Fotografije moraju jasno prikazivati reklamirani artikl.